misspepper

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Maggan - 18 april 2011 07:48

"Det trista med kärleken är att den fordrar en medbrottsling." Charles Baudelaire


Sant så sant.

Jag älskar livet i allmänhet men nog saknar jag någon att dela livet med. Är ju inte lika roligt att uppleva saker själv. För man (läs jag) vill ju kunna dela med sig utav sina tankar och händelser.

Men för den sakens skull är jag inte desperat. Tänker inte försöka fånga någon bara för att, utan jag vill känna att man kopplar på alla plan.


"När ett hjärta mött ett annat hjärta, ringa blir då vad förut var mycket." Johan Ludvig Runeberg


Dag 19 – Något du ångrar
Dag 20 – Denna månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Något som gör dig upprörd
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Dina rädslor
Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Ovido - Quiz & Flashcards