misspepper

Alla inlägg under augusti 2012

Av Maggan - 21 augusti 2012 12:32

Hoppla hej.

Det var inte igår jag var in och bloggade direkt. Så jag var lite fundersam ifall jag kunde mitt lösenord, men uppenbarligen satt det fast i minnet iaf.    


Ja vad har hänt då sedan sist? Allt och ingenting känns det som. En supersnabb summering:

Sommaren har gått fort förbi. Augusti likaså.

Jag kör fortfarande timmerbil men bara denna veckan ut, sedan byts det ut mot ett annat lastbilsjobb.

Har fått sett mitt första STCC live, det var riktigt roligt.

Den årliga surströmmingsfesten hölls hemma hos mig. 30 pers samlades och t.o.m den mest allergiska kunde inte låta bli att gå och mata hästarna med gräs.


Ja det var den summeringen, kort, intensiv och intetsägande. Hihihihi.



Ovido - Quiz & Flashcards