misspepper

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Största idioten i ett par skor

Av Maggan - 6 mars 2012 14:08

Ibland blir jag så otroligt besviken på hur människor beter sig och hur de pratar med andra.

Idag skulle jag ringa en annan kollega, han har haft nöjet att köra "min" bil eftersom den blev utrustad med kran förra veckan. Men nu är kranen avtagen och jag vill verkligen tillbaka till "min" bil eftersom jag får så hejdlöst ont i ryggen att sitta och köra hans. Har kört den två dagar och redan efter första dagen (förra veckan) är jag nästan tillbaka till samma smärta som efter bilolyckan 2004. Det är något som inte stämmer med min rygg och den bilen.


Iaf.


J var på sitt enormt charmanta jävla sätt idag, och under det 7 minuter långa samtal vi hade lyckades han få in orden: "Hade det varit jag som hade haft det här företaget så hade du fått sparken!" inte en gång, inte två gånger, utan tre gånger.

Men för i helvete, vad har du för rätt att säga så till mig?!? Ibland är du fan i mig den största idioten i ett par skor...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maggan - 11 januari 2015 16:41

Jag måste vara en av de sämsta på att blogga. Kanske beror det på det faktum att jag faktiskt försöker leva mitt liv, under den tid jag lever. :) Men iaf, julen har passerat likaså nyår. Här sitter vi i starten på 2015 och försöker kisa in i framti...

Av Maggan - 7 november 2014 22:06

Man kan lugnt säga att jag är rätt så dålig på att hålla bloggen uppdaterad. Men ibland kommer det några små vindar av kreativitet och då sitter jag här igen.   Lite tankar och funderingar som ligger i min hjärna. Dels var det det ang en blogg ...

Av Maggan - 23 mars 2013 11:06

Det finns många saker som jag kan bli så sinnesjukt less på, exempelvis när människor är korkad. Nä nu menar jag inte korkad som den där blonda tjejen i filmen som går på FB när hon ska gissa hur långt tid det tar att åka 80 miles om man åker 80 mph....

Av Maggan - 15 mars 2013 13:52

Idag är en sådan dag. Men jag tänker hålla mig från svordommarna och bara krasst konstatera att min lilla Ruby inte får komma till Sverige. Känns surt och riktigt riktigt tråkigt, för jag tror att den lilla hunden hade passat in alldeles utmärkt här ...

Av Maggan - 14 mars 2013 18:01

Det går en video på FB när Jeff Gordon kör runt med en bilförsäljare.  Rolig att titta på. Men jag tycker faktiskt att den här är rätt så rolig också. ...

Skapa flashcards