misspepper

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Maggan - 12 april 2011 16:48

Först ska jag säga att jag är super trött. Skulle lätt kunna somna i soffan ifall jag tillät mig lägga mig i den.


Nåja, back on track.

Denna vecka kan bli hur som helst känns det som. Igår ringde Milles och undrade ifall jag kunde jobba idag. Det gick ju bra, eftersom det är nu på kvällskvisten som jag är uppbokad.

Under dagen fick jag en förfrågan ifall jag kunde köra paketbilen imorgon. Självklart blev svaret. Börjar kl 06:00 och lär väl vara hemma först vid 17-tiden. Kl 18:00 ska jag och Sara träna på gymmet. Blir ben, mage och armar som ska få sig en genomkörare. (Imorgon ska jag se till att jag har förberett mig bra matmässigt!)


Torsdag: så fyller pappsen år. Så om han inte har några andra planer tänkte jag fara förbi en snabbis innan det är dags för ett Fight Night pass kl 20:00.


Fredag: Ska åka med Anders och repetera gaskörningen. Är ett 12-h pass och frågan är ju när han hade tänkt starta. Kan bli allt från 04 - 06. MEN nu kommer kruxet för fredagen. Vid 16-tiden ska jag se till att mamma får sina däck bytta på bilen. Plus att hundvakten inte kan ha Humla längre än till 16:00 samt att jag ska ta in hästarna. Ja ja, det lär lösa sig på ett eller annat sätt.


Lördag: Fortsätta att köra gas (12-h pass). Men jag har även mockning och insläpp av hästarna.


Söndag: Forstätta att köra gas (12-h pass). Även denna dag har jag mockning och insläpp.


Så man kan väl säga att den är fullbokad. Men helst vill jag kasta in någon träning till. Får se om jag lyckas.   



Dag 14 – Vad du hade på dig idag
Dag 15 – Dina drömmar
Dag 16 – Din första kyss
Dag 17 – Ditt bästa minne
Dag 18 – Din kärlek
Dag 19 – Något du ångrar
Dag 20 – Denna månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Något som gör dig upprörd
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Dina rädslor
Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Ovido - Quiz & Flashcards