misspepper

Alla inlägg under april 2012

Av Maggan - 13 april 2012 19:58

Fredag den 13.

Det brukar för mig vara en lyckodag där allt fungerar supersmidigt. Så även idag.

Dagen har bjudit på strålande sol, rätt så varmt och skönt väder och det känns som att jag har hunnit med väldigt mycket, fastän jag samtidigt kan tycka att jag inte har gjort någonting. Men det har varit en bra dag iaf.... tills jag ringde till MN för att be honom komma med traktorn imorgon för att lyfta in en höbal till hagen.

Han berättade att Per-Ola hade avlidit imorse kl 06:45. Luften gick ur mig, samtidigt som jag kunde känna att han slipper lida mer. Så det var tvetydiga känslor som kom när jag satt där i bilen på väg till Birsta för lite handling.


 

   


En stor hästkarl som besatt en stor kunskap har lämnat oss. Du kommer att vara saknad, men ditt minne kommer för alltid att leva kvar.

Vila i frid Per-Ola Olsson, hoppas hästarna kom och mötte dig.... 

Ovido - Quiz & Flashcards