misspepper

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Maggan - 16 april 2011 07:52

Ska jag vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg min första kyss. Å jag vill ju inte fabricera ihop något bara för att.

Däremot så kommer jag ihåg första gången jag pussade på en pojke.Han hette Fredrik och vi gick i samma klass. Eller ja puss och puss... Puss var det ju, men anledningen var väl att vi var på ett kalas och det blev väl någon lek med utmaningar. Hahaha. Har för mig att vi gick i typ 4:an eller nått.


Dag 17 – Ditt bästa minne
Dag 18 – Din kärlek
Dag 19 – Något du ångrar
Dag 20 – Denna månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Något som gör dig upprörd
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Dina rädslor
Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Ovido - Quiz & Flashcards