misspepper

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Maggan - 30 december 2010 14:27

Ca -10 grader ute.

Det var en sådan bra temperatur, att man inte kunde låta bli att fara upp till stallet och köra häst och släde. En bra avslutning på det här året.

Sagt å gjort, Lotta kom och hämtade upp mig vid 11 snåret. Sedan gjorde hon iordning Naomi för ridning och jag fixade till Tineke för körning. Det var lite dumt att jag hade tagit på mig fel skor, så kall om fossingarna blev jag typ omgående.   Men vad gör väl det, vi fick ju uppleva en helt otrolig dag. När vi hade varit ute i skogen i ca 30 minuter så fick vi se vid ett skogsbryn ett par 100 meter bort , en stor älg som stod och tittade på oss. Kul att se skogens konung.   


Men här kommer lite bilder på vad man annars får uppleva på en kuskbock.



  

  

  

  

  

  

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards