misspepper

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Maggan - 18 december 2010 15:01

Just nu är jag så där härligt avslappnad, seg och faktiskt rätt så trött. Det är "konsekvensen" av att ha varit ute för mycket i den friska luften. Jag och Micke har varit ute och åkt häst och släde i ett par timmar. Det var huuuur mysigt som helst.  

  

Blev lite kallt om fötterna till slut men men, sånt kan man ta (specellt nu när dom är varm igen). Synd bara att Micke blev kall om fötterna så himla snabbt.... Jag tyckte verkligen synd om honom när han berättade att hans fötter började blev kall. Då hade vi nätt å jämt kommit in i skogen och jag visste att vi hade typ 1½ timme framför oss. Fick ruskigt dåligt samvete av att jag hade valt en sådan lång tur.


Nä nu är det dags att hoppa in i duschen för vi är ju bjuden till mamma på middag ikväll.


Ovido - Quiz & Flashcards