misspepper

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Maggan - 22 december 2010 13:27

Vet ni, idag vänder det! Från och med idag så blir det ljusare och ljusare. Nice.   

Tyvärr tar det ju ett tag till innan värmen kommer, men men, den som väntar på något gott....


BTW, jag ogillar min mage för tillfället. Vi har tydligen ett litet ställningskrig jag och den lilla jäveln som jag numer kallar den för. Tyvärr vinner det lilla äcklet.      Så för att jämna ut spelplanen har jag varit och inhandlat A-fil, förhoppningsvis får jag ordning på bakteriefloran snabbt som bara den.  


För va fan, det är ju inte så extremt många timmar kvar till julafton och all dess goda mat. Jansson, köttbullar, sill, laxlåda, kalvsylta, prinskorv osv osv.


Så nu får ni ursäkta, men jag ska hinka i mig lite fil.

  

Ovido - Quiz & Flashcards