misspepper

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Maggan - 6 maj 2011 22:58

Jag skulle egentligen behöva gå och lägga mig så att man orkar med morgondagen och all övning som kommer att ske uppe på Sundsvall raceway.

Men jag är alldeles upprymd efter att ha tittat på Twilight. Jag har aldrig sett den och ska jag vara ärlig så trodde jag att det skulle vara en skit film. Men alltså, NU förstår jag vad alla har pratat om. Eller rättare sagt varför alla har kört O.M.E (Oh My Edward). Fan kille har ju ögon som går genom rutan. Man blir ju alldeles till sig. Jisses amalia.


 

(bilden är från google)


Sen är det väl något sexigt med den storyn också, ni vet förbjuden frukt. Att bli trollbunden av en annan människa. Att känna sig säker, skyddad, åtråd, u name it. Sexigt. Grrrr.




Ovido - Quiz & Flashcards