misspepper

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Maggan - 3 maj 2011 07:17

Nu skulle man ju kunna skriva om "enkla" rädslor, sådana som är jobbiga men kanske inte så djupa. Ni vet, rädd för spindlar, höjder mm.

Men det tänker jag inte göra. Jag tänker faktiskt vara så ärlig att erkänna att en utav mina rädslor är att inte finna någon man som tycker om mig för mig.


Oftast verkar det som att de älskar ytan. Det smickras nå förbannat och de har väl aldrig varit så kära som just i mig. Men när de sen inser att jag är en kvinna som kan tänka själv, har egna intressen, mycket killkompisar osv, då dumpas jag fortare än fort. Eller så försöker de ändra mig och då är det jag som står för dumpningen.





Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Ovido - Quiz & Flashcards