misspepper

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Maggan - 25 augusti 2011 22:27

Ja då har jag fått igång en egen firma. Eller ja, nu kanske jag överdrev en smula. Papperna är ifyllda och ivägskickade. Så det lär ju ta ngn vecka innan den är inknappad och igång hos Skatteverket.

Men det känns ju lite speciellt att ha en egen revisor.   

Å jag verkar ha hittat världens bästa. Stört skön karl. Och inte nog med det, han är ju granne med min favorit konstnär, C Beijer.


På tal om Christian Beijer, han ska inom kort ha en utställning i Sundsvall. ÄNTLIGEN! Då måste jag gå och titta eftersom jag absolut avgudar hans verk.

Det som är synd är väl att jag bara kommer att få möjlighet att att titta. Drömmen hade ju annars varit att kunna köpa en äkta Beijer målning. (Jag har bara en litografi utav honom sedan tidigare).


 


Men men, vackra saker kan man ju spara på näthinnan också.

Ovido - Quiz & Flashcards