misspepper

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Maggan - 18 augusti 2011 12:17

Jag tror att det är någon som missunnar mig. Helt övertygad  är jag faktiskt. För hur ska man annars förklara att jag började hicka precis när jag satte truten över tacon?

Sedan kom det en hickning i varje tugga. Men inte nu när jag slutade äta.

-du ska ha stryk din lille fan-  


Imorgon är det dags att klä sig i brandkläder, känna sig lite sexig liksom. Eller nä den sista delen var väl inte så sann direkt, men man kan ju låtsas.

Däremot så kommer jag äntligen få umgås med människor som är lika galna som mig. För inte kan man vara så jäkla sund i huvudet om man frivilligt kliver i ett brandställ som omvandlas till bastu så fort solen tittar fram.

Att man sedan har denna portabla bastu på sig i tre dagar visar på en av två saker:

1) Man är dum i huvudet

eller

2) Man är engagerad (... och dum i huvudet).   


Eller det finns ju faktiskt ett tredje alternativ. Man älskar trackbite, avgaser, bränt gummi, fart och mullrande motorer.

Det sista känns som mer rätt.



Sen hoppas man ju att det inte blir som för den här killen...

Ovido - Quiz & Flashcards