misspepper

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Maggan - 24 augusti 2011 20:54

Imorgon ska jag till en revisor och jag hoppas att jag får hjälp med alla frågetecken.  Förhoppningsvis går jag därifrån med mer klarhet och kunskap. Block och penna tar jag med mig iaf.


Sen blir det till att fara till gården och kolla om jag kan börja måla. Har inte kunnat göra det tidigare i veckan eftersom det har varit lite saker kvar. Iof så är det ju inte förrän i månadsskiftet som jag tar över gården på riktigt. Men om man kan börja lite smått innan så är det ju jätte bra.  :)


Förresten, jag kan ju lägga ut en liten blänkare här om att jag är ute efter lite små saker.

Så om det är någon som vet av en självgående gräsklippare med typ noll fel på, skulle jag vara intresserad av att köpa den.


En motorsåg är också på listan av saker som ska inhandlas.

Ovido - Quiz & Flashcards