misspepper

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Maggan - 2 augusti 2011 20:55

Fästingar.

Finns det något äckligare än dessa små vidriga djur?

 


Idag fick jag plocka bort årets första fästing från Humla. Försökte gå igenom henne ordentligt efteråt, men jag upptäckte inga fler..... just då iaf. Får kolla igenom henne igen innan jag går och lägger mig. Så får jag se ifall det är någon som har bitit sig fast.



Idag har varit en trevlig arbetsdag eftersom jag inte varit ensam i hytten. Var riktigt roligt med ett sällskap som pratar tillbaka. Humla är ju lite dålig på den fronten.   


Nej nu ska jag ut till tvättstugan, innan det är dags att kasta sig i duschen. Sen väntar sängen på att bli nyklädd. Och sen är det nog dags att börja tänka på refrängen. Eller ja... lite korsord ska jag nog försöka lösa innan det är dags att slå igen de blå.


Bye bye.

Ovido - Quiz & Flashcards