misspepper

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Maggan - 16 juni 2011 07:42

Jag erkänner. Jag är nog liiiiiite för noggrann när jag städar eller det var ju en sanning med viss modifikation. Jag är för noga i flyttstädningen. Under gårdagen tillbringade jag 8 timmar i lägenheten och då är jag inte klar än.... Jag han med badrummet, sovrummet, garderoberna i hallen och några skåp i köket.


Kan säga att golvlisterna i sovrummet har aldrig och då menar jag aldrig, sett så rena ut som efter gårdagen. Har sedan 2006 försökt skrubba ren dem med olika rengöringsmedel men har aldrig lyckats. De har alltid sett grådassiga ut. Men igår valde jag att använda denna produkt. Mest på chans för att se om det skulle funka.

 

Den är helt jävla gudomlig! Spraya på, torka bort (ibland gnugga). Klart. Listerna blev som ny.  


Nåja. 

Ni har väl inte glömt bort att världens bästa underhållning sker i Sundsvall i helgen?

Nej jag pratar inte om Eagels konserten (även om det är grymt kul att dom kommer till S-vall).

Jag pratar ju naturligtvis om DRAGRACING! Äntligen är det dags för race. Står nästan och hoppar jämfota av lycka. Fy vad kul det ska bli.

Själv har jag försökt blidkat vädergudarna med mutan att om det blir fint väder hela helgen ska jag skänka en liten slant till välgörande ändamål.


 


Nu kör vi.    

Ovido - Quiz & Flashcards