misspepper

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Maggan - 15 juni 2011 07:20

Flytten igår gick väldigt smidigt, iaf efter att mina tappra musketörer dök upp. Stort tack till brorsan, mamma, Pia, Lotta och Anders.

Tack vare er så gick det oroligt fort och smidigt. Själv hade jag tagit på mig rollen som stuvare i lastbilen. Så när det blev så mycket mankraft hade jag svårt att hinna med att få undan alla kartonger från bakgavellyften.  


Det var nog det bästa. Lastbilen alltså.  

Den sparade en massa tid, om man jämför med att fara fram och tillbaka med prylarna i en släpvagn. Nu fick jag in hela bohaget i en sväng. Så skönt.


Den enda nackdelen med flytten var att jag inte riktigt han med mig när vi kom fram. Hmm, vissa saker som jag hade tänkt använda står nu någonstans i garaget.... Liiiiiiiiten miss att t.ex missa att plocka ut kudden.    

Ja ja, jag åker på att dra ut en del kartonger och lösta ting i eftermiddag när det har slutat regna. Jippe vad glad jag blir.

Ovido - Quiz & Flashcards