misspepper

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Maggan - 31 januari 2011 15:16

Jag hade en idé och tanke i huvudet hur jag skulle vilja ha en liten bordsdekoration. Men det är svårt att försöka förklara för någon hur man hade tänkt sig, så när jag gick in på loppisen så trodde jag att jag skulle få det riktigt svårt. Speciellt eftersom på stället dit jag gick har så extremt mycket av allt. Glas till förbannelse och brickor i överflöd och sedan allt annat plotter som gör det svårt att se exakt allt.

Gick runt där inne i över en timme innan jag ens hade hunnit registrera vad som fanns och tillslut hade jag fått ihop tanken med verkligheten. Måste erkänna att jag blev nöjd med resultatet.

  

Av Maggan - 31 januari 2011 10:34

Efter att ha varit uppe hos Elin och Peter så har min hjärna börjat få lite idéer till hur jag skulle kunna dekorera hemma. Det där med cognacglasen var ju suverän!Nu tänker jag stjäla den fast med en annan tvist.  :)

Så idag tänker jag fara runt på några loppisar och se om jag kan hitta och förverkliga de tankar jag har i huvudet. Om så sker så lovar jag att jag ska lägga upp en bild.


Ovido - Quiz & Flashcards