misspepper

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Maggan - 24 januari 2011 22:57

Jag måste bara berätta en till sak ang Belgien resan. Att börja köra på olika tidpunkter under dygnet kan ju göra att man blir lite trött på ögat efter ett tag.

Så blev även jag. Men jag hade tagit med mig 4 st små flaskor Nutriway 1.

Å tack och lov för det. För herre jisses vilken produkt! När eftersmaken försvann, så var hjärnan och ögonen pigg igen och höll sig så i flera timmar.

  

Helt suverän liten dryck!   


Jag var tvungen att köpa två andra varianter av energidryck på en mack för att testa skillnaden. Kan helt ärligt säga att det enda dom gjorde, var att man blev kissnödig fortare. Helt värdelös med andra ord för en som behöver nyttja tiden till annat än att stanna och lätta på blåsan.


Så nästa gång jag får fara iväg på en sådan resa, så ska jag definitivt ta med mig Nutriway 1.... och jag tar med mig några protein bars också.    

Ovido - Quiz & Flashcards