misspepper

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Maggan - 15 november 2010 17:30

Några julklappstips vill jag ge er.


Till att börja med vill jag slå ett slag för en grymt snygg axelväska!


   

En moderiktig och rymlig axelväska i ormskinnsimitation med handtag och detaljer i läder.

Metall i spänne och sidofickornas blixtlås.

Storlek: B 36 cm x H 30 cm x D 12 cm

Pris: 1234 kr



Eller ett par riktigt snygga ringar!

     

Ett set med två elegant designade rodiumpläterade ringar med klara stenar i cubic zircon. Finns i två storlekar. Levereras i en exklusiv presentförpackning.

Storlek: 17 mm och 18 mm.

Pris: 926 kr.




Om ni vill göra en beställning, maila till mig på: savage_22@hotmail.com lämna namn och telefonnummer så ringer jag upp dig för vidare information.


Vill ni ha mer tips och idéer?

Skriv en kommentar alternativt maila mig så ska jag hjälpa er. 

Ovido - Quiz & Flashcards