misspepper

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Maggan - 7 november 2010 21:54

Idag har jag en sådan träningsvärk i framsida vaderna. Ja anledningen är att jag inte är van att gå i höga klackar under långa sträckor, eller höga och höga. De är höga för att vara mig, typ hela 4 cm eller nått sånt.     


Igår gick jag ju hem från hockeyn, vet inte exakt hur lång den sträckan är men jag mötte Micke och Humla efter 25 minuter och då hade jag börjat "klättringen" upp mot Örnen. Men sedan tog det lite längre tid att gå hem sista biten, mest beroende på att det var en viss jycke som skulle nosa på varenda liten tuva som hade en god doft på sig. Total tid att gå: 1 h.


Hade jag haft ett par fotriktiga skor hade det varit en riktigt skön promenad, nu var det bara en skön promenad med inslag av krampkänningar på utsidan vaderna.

Men men, man ska inte klaga.


Hörde förresten att Chopin ska flytta. Då gäller det att jag tar reda på mina saker så att dom inte försvinner med hästen.


Chopin, sommarbete 2010

  

Av Maggan - 7 november 2010 09:09

Det blev som jag trodde, Ilkkas knuff kommer att granskas utav diciplinnämnden.
HELT JÄVLA OTROLIGT!

Det värsta är att jag tror att de kommer att dömma honom hårt, enbart pga skadan som uppkom. För knuffen i sig är ju inte ens en 2 minutare.


Ovido - Quiz & Flashcards