misspepper

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Maggan - 12 november 2010 15:21

Namn Margareta
Födelsedag 11 februari

Hemstad Timrå

Ögonfärg Blå/brun 

Hårfärg Blond
Stjärntecken Vattuman
Skostorlek 39
Är dina föräldrar skilda? Jepp
Skor i dag Meindl kängor
Mål för året Ha en vettig inkomst
Det första du tänker på när du vaknar: Upp å hoppa
Piercings Inga
Tatueringar Bara en, funderar på någon till.
Vad vill du bli när du blir gammal? En livsnjutare.
Drömjobbet: Lastbilschaufför!
Favoritmat: Sushi
Sport
Ridning, dragracing, hockey.
Glass Ben & Jerry cookie dough
Godis Ooops, jag som älskar typ allt godis....
Låt
Beror helt och hållet på vilket humör jag är på. Kan vara allt från det hårdaste hårdrock till blues.
Helgdag Allahelgona, eftersom den är så vacker med alla ljus. Men annars är vare helg trevlig. :)
Årstid: Absolut sommaren, älskar värmen!

Senast du...

Skrattade? Ja, typ jämnt.
Grät? Morgonen efter klassfesten.
Kollade på film? Var för någon söndag sedan med Micke.
Drog ett skämt? Räknas dåliga? Isf idag.
Sjöng en sång? Satt nog och skrålade i bilen idag. Men om man kan kalla det sång det är ju en helt annan femma.

Just nu...

vad ser man utanför ditt fönster? Långtradare som åker förbi på E4:an, ett skymmande Timrå.
Lyssnar du på musik nu? Spotify beroende som man är, så blir svaret på den frågan: SJÄLVKLART.  ;)
Vad har du på dig? Arbetsbyxor och t-shirt
Vad är det på din musmatta? Har ingen musmatta

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Nej
Rökt? Nej, har aldrig dragit ett bloss i hela mitt liv.
Shoppat? Nej.
Bakat? Ja en sockerkaka förra helgen!
Motionerat? Ja
Solat? Nej
Pussats med någon? Yes
Pratat i telefonen mera än i 60min? Nej

Vem..

Kan du lita på? Mamma
Vet allt om dig? Oj vad svårt... Ingen tror jag.
Längtar du efter? Jag längtar efter många.  =)
Ovido - Quiz & Flashcards