misspepper

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Maggan - 27 september 2011 17:24

Giljotinfällorna är riggade med ost och strategiskt utplacerade. Nu jäklar kommer denna typ av mus inte att gäcka mig något längre.

 

Visst, dom är jätte söta med sina stora ögon och öron. MEN, jag vill för den sakens skull inte ha dom i mitt skafferi. I stallet, inga problem. Men inte inne i huset.


Det skojiga i kråksången är att ca 2 minuter efter att jag hade ställt ut den sista fällan så ringer mobilen, privat nummer.

Jag: Ja Maggan?

Privata numret: Ja hej det här är ifrån Nomor. Tänkte bara kolla om vi kunde komma ut till dig imorgon mellan 10 och 12. Går det bra?

Jag: Ja det går väl bra... Men jag har precis varit och köpt två giljotiner och ställt ut dom.

Nomor: Ja men va bra, då kanske du har fått någon fångst inatt då.


Ja vi får väl se. Och framför allt så får vi väl se vad de kan göra. Fast om inte annat så kanske de får sätta ut någon fälla på vinden, eftersom jag hör hur det springer i väggarna och på vinden ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards