misspepper

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Maggan - 27 juli 2011 17:54

Tjo ho, nacken värker inte lika mycket längre. Nice.  :)

Tyvärr blev massagen inställd men det verkar som att den värsta värken gick över av sig själv.


Imorgon är det min enda jobbdag för den här veckan. Färden blir upp till Husum och sedan ska jag till Östrand. Ska bli skönt att få ta en liten längre körning. Hela förra veckan var jag ju mest i Sundsvall. Hade en liten sväng utanför regionen och då gick det till Iggesund. Så att få ratta upp till Husum känns faktiskt riktigt skojigt.  :)


Har lite små planer som jag ska ordna här i veckan. Så nu ska jag kolla upp lite telefonnummer. Tjingeling på er.

Av Maggan - 27 juli 2011 07:58

Igår på eftermiddagen somnade jag ute i hammocken. Grymt skönt, men jag hade lyckats vrida huvudet så ett sådant sätt att jag var alldeles stel i nacken när jag väl vaknade.

 


Å det har inte gått över än.... trots massa linement. Hmm.

Så det ska bli skönt att få komma till massören ikväll. Ont kommer det att göra, men det blir ju bättre sen.


Strax är det dags att sätta sig i bilen och köra upp till gården. Ska komma en kille från ett försäkringsbolag för att mäta och ge en prisuppgift vad det skulle kosta att försäkra gården hos dom.

Ovido - Quiz & Flashcards