misspepper

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Maggan - 2 februari 2012 09:24

 

Vad roligt det är att ta ledigt från jobbet p.g.a att sotaren ska komma och medan jag är i stallet har det ringt en karl och lämnat ett meddelande på mobilsvar om att det inte blir någon sotning idag eftersom sotaren är sjuk.

Det är så man kan göra bakåtvolter av lycka.... not.

Så jag var tvungen att ringa upp och styra upp det hela. Nu kommer det en sotare... någongång innan 14:00. Jippie eller nått. Alltid lika kul att sitta "fast" i huset utan möjlighet att göra något vettigt. Nåja, får väl städa som en tok för att få tiden att gå.




Medan jag skriver det här meddelandet har Wilda suttit i mitt knä och jag bara fnissar åt henne. För hon är super faschinerad över muspekaren. Så fort jag rör den över skärmen kickar jaktinstinkterna in. Tok kisse.   

Ovido - Quiz & Flashcards