misspepper

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Maggan - 7 december 2011 17:40

Onsdag. Halva "dagveckan" har gått, vilket känns jäkligt skönt. Nog för att jag kan vara morgonpigg, men att kliva upp 02:55 är verkligen i tidigaste laget även för mig. De mornar när vi har fått gått på Töva så tycker man att det är lyxigt, för då kan man sova till 05.

Men jobbet i sig är riktigt roligt. Även om jag kan sitta och svära åt mig själv när jag råkar klumpa till det och köra fast osv. Men men, det brukar ju lösa sig antingen på egen hand eller så får man ta hjälp av lastarn.


Den här veckan har det börjat en ny kille. Han kör på samma skift som mig och jag säger då det....

Hans attityd och framtoning gör att jag blir mer och mer fundersam och nästan lite anti, men han är säkert jätte trevlig. Men som sagt, han måste droppa den där jäkla attityden.

Ovido - Quiz & Flashcards