misspepper

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Maggan - 2 december 2011 16:47

Jag har varit så nöjd under veckan med vetskapen att jag äntligen kommer att få se en hockeymatch. Timrå spelar hemma mot Brynäs på lördag kväll.

Har verkligen sett fram emot det eftersom jag har missat så många matcher pga jobb och att sitta och höra på Radiosporten ger inte riktigt samma känsla som att se det live.


Idag slog det mig; jag har ju kanske inte en bil imorgon. Åh vad trött jag blev.


Min bil gick ju och blev trasig för två veckor sedan. Hade en vattenpump som tyckte att det var dags att lämna in en avskedsansökan med omedelbar verkan. Imorgon har S tid att komma och fixa med bilen. Men min erfarenhet säger att mek med bilar alltid innebära problem av ett eller annat slag.

Så nu hoppas jag bara att allt flyter på som det ska, att jag har fått rätt grejor med mig hem från butiken och att inget annat är felande.

För jag vill VERKLIGEN gå på hockey imorgon. Men utan bil kan jag inte få med mig Humla, och jag tror inte att hon blir insläppt på arenan. Inte ens med en gammal inventarie som mig.  ;)

Av Maggan - 2 december 2011 00:25

Jag är så glad att jag använder smink och hudvårdsprodukter som inte är testade på djur.


Är du intresserad av att få tag på hudvård eller smink som är testad på konstgjord hud istället för på djur. Hör av er till mig.

Ovido - Quiz & Flashcards