misspepper

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Maggan - 2 november 2011 00:46

Har gjort två nya bekantskaper under dagarna två, ja med nya artister som jag aldrig har hört förut på radion.

Tyckte faktiskt att bägge var helt ok.





Sen hade jag att göra med en sådan där rolig bilist. Inte en som inte kunde köra om, utan en människa som skulle klämma sig in till varje pris.

Ikväll skulle jag svänga till höger i en korsning, Parkvägen/Bergsgatan, och för att inte meja ned något trafikljus så ser jag ju till att ta plats. Inte en bil fanns att se, förutom de lastbilar som svänger ned från Bergsgatan till just Parkgatan. Men efter en stund kommer det en bil, som har uppenbara problem med att jag står och tar plats. Ägaren till denna silverfärgade mercedes tyckte att min placering var så pass stötande, att han/hon kände sig tvingad att hänga sig på tutan, medan han/hon klämde in bilen i mellanrummet som fanns för att kunna stå först vid trafikljuset.

Suck.


Suck nummer två kom när jag hörde på radion att Timrå åter igen åkte på pisk, denna gång mot Modo på bortaplan.

Vad är det som händer? Inte för att jag trodde Timrå skulle ligga i topp men jag trodde ju definitivt inte att vi skulle ligga sist.


Om det är någon hockeyspelare som har lite problem med motivationen och funderar på ett karriärsbyte, följ med mig i lastbilen så kanske ni inser att ni har det förjävla bra.

Ovido - Quiz & Flashcards