misspepper

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Maggan - 25 mars 2012 17:31

Värsta cowboysaren kände jag mig som idag. Jag hade nämligen med mig två hästar ut i skogen, Tineke som jag red på och Naomi i rep. Gick ju faktiskt jätte bra, trots att jag var påväg att åka av någon gång när kära Naomi fick för sig att tvärnita. Hon kunde plötsligen inte gå och bajsa samtidigt....Skit häst.   

Men men, tillslut hittade även Naomi en högre växel och det gick alldeles utmärkt bra. Vi kunde både trava och galoppera. Tjoho. Enda gången som jag trodde att hon skulle gå om mig var när vi mötte en personbil med en släpvagn med kåpa inne på Snägdenvägen. Naomi tyckte att den blev ju lite läskig när den började rulla, eftersom det började skramla om vagnen. Men allt gick bra och hon kom bara upp till mina knän och frustade.


Jag önskar faktiskt att någon hade tagit en bild på oss när vi kom hem..... Nu har jag bara den mentala bilden att luta mig på.

Ovido - Quiz & Flashcards